BlijGebit

Het feestje voor je tanden!

Terug naar overzicht

BlijGebit

De vraag

Hoi, wij zijn Daniëlle (kindercoach en preventieassistente) en Stefanie (mondhygiënist) en wij hebben een missie!
We willen dat alle mensen hun eigen gebit hebben tot dat ze 100 jaar zijn. Dit begint met goede educatie, begeleiding en bewustwording bij kinderen. We beginnen een praktijk in West-Brabant. Hoe zorgen dat we onze doelgroep enthousiasmeren met ons verhaal? Én hoe zorgen we dat wij in de regio bekend staan als dé nieuwe praktijk voor mondhygiëne voor kinderen?

Help mij ook bij mijn merk
string(15)

Het proces

Strategie
We starten met een strategische merksessie. Samen met Daniëlle en Stefanie bepalen we de kernwaarden van het nieuwe bedrijf. Blijgebit heeft dé Kids-Factor en kennen het verhaal achter je gebit. Ze spelen feilloos in op je thuissituatie, eventuele angsten of beperkingen. Vol enthousiasme, humor en deskundigheid. In alle rust en tijd voor het kind. Deze input gaf ons een prachtig startpunt om te starten met het moodboard.

 

Ontwerp
Voor het ontwerp zochten we naar een onderscheidende, vrolijke uitstraling. Anders dan de ‘standaard’ uitstraling van zorginstanties. Met daarbij een opvallend kleurpalet. Brand Matters verzorgde het logo, huisstijl, slogan, flyers en de website. Blij, eigenzinnig en gericht op kinderen. 

 

Bekijk alle cases

"Dank je wel, dat jullie gelijk doorhadden waar we naartoe wilden groeien!"

Daniëlle van de Water
Blij Gebit

Het resultaat

Resultaat
BlijGebit heeft nu een duidelijke positionering, wat naamsbekendheid heeft opgeleverd. De doelgroep wordt aangesproken door de opvallende uitstraling. De unieke combinatie van kindercoaching en mondhygiëne brengt reurig in de branche. En dat staat ze.

 

Brand Matters blijft BlijGebit begeleiden en ondersteunen in hun groei zodat hun merk aan blijft sluiten bij alle stappen die ze nemen.

Projectteam

Marthy Mourits

#strategie #ontwerp

Yvonne Mourits

#strategie #projectcoördinatie

Luc Melissant

#webbouw #Lyfter