De vraag
In 2020 stond Maykel voor een bijzonder lastige klus. Het opzetten van een nieuw bedrijf, waarvan de contouren al wel stonden, maar waar nog geen vastomlijnd verhaal aan vast zat. Zelfs de naam bestond nog niet. Hoe geef je vorm en inhoud aan zo’n onderneming? Brand Matters is het traject samen met Maykel aangegaan.
Dit is een uitdagende case van flexibiliteit, meebewegen en meegroeien met je klant.

De aanpak
Strategie
Samen met Maykel hebben we tijdens het traject de richting en uitstraling van zijn nieuwe merk bepaald. Om dat de naam DenkFris pas later in het traject is bedacht, hebben we in eerste instantie de focus gelegd op het goed leren kennen van deze klant tijdens meerdere merk- en groeisessies.
Belangrijke waarden voor Maykel waren: gelijkwaardigheid, zakelijke vriendschap, inspiratie en vertrouwen.
Ontwerp
Voor het ontwerp zochten we naar naar heldere, frisse uitstraling. We zochten naar een bijpassend, fris kleurpalet. Het logo straalt groei en verwondering uit en past bij de waarden van DenkFris.

Projectteam
Yvonne Mourits
#strategie #projectcoördinatie
Ronald de Crom
#strategie #concept #identiteit
#ontwerp #illustratie
Eric Verheijen
#developer #lyfter
Luc Melissant
#developer #lyfter
Roy Vermeij
#fotografie

Download onze bureaupresentatie
Is het tijd om serieus te investeren in je merk en spreekt ons werk je aan? Download dan onze bureaupresentatie en kijk wat wij voor andere bedrijven hebben mogen doen.