Sensory Lab

Meer grip
op gedrag

Terug naar overzicht

De vraag

Na het jarenlang runnen van een fysiotherapiepraktijk kwam Karen de Vriend bij ons. Ze had gemerkt dat ze meer deed dan patiënten behandelen en wilde haar website aanpassen. In ons gesprek werd duidelijk dat haar vraag groter was dan dat. Dit ging over fundamentele keuzes rond profilering. Ter plekke besloot Karen eerst in met individuele coaching te ontdekken wat ze wilde met haar bedrijf. Een jaar later kwam ze bij ons terug….

string(11)

Het resultaat

Karen wist toen dat ze zich wilde profileren als expert in sensorische informatieverwerking om kinderen en ouders grip op gedrag te geven. Ze schreef er een boek over en legt zich met succes toe op lezingen, trainingen en coaching. Samen met Karen ontwikkelde Brand Matters haar nieuwe merk en het podium voor haar kennis en ervaring: Sensory Lab. Dat was het enige juiste antwoord op haar oorspronkelijke vraag.

Bekijk alle cases

"Het was niet alleen een traject op vorm, maar ook bedrijfsmatige én persoonlijke ontwikkeling."

Karen de Vriend
Sensory Lab

De aanpak

Strategie
Karen de Vriend kwam bij ons terug met haar coachingsrapport in de hand. Wij bespraken het, vroegen stevig door en concludeerden samen wat haar echt gelukkig maakt. En hoe we haar nieuwe bedrijf kansrijk in de markt konden zetten onder de naam die we bedachten: Sensory Lab.

 

Ontwerp
Met een moodboard en onderbouwde keuzes voor de huisstijl presenteerden we een nieuwe identiteit. De basis was een logo dat met pulserende kringen en stippen symboliseert hoe prikkels voor iedereen anders zijn. De huisstijl vertaalden we in concrete middelen, compleet met fotografie.

 

Resultaat
Samen met onze vaste vakmensen legden we in allerlei middelen het fundament van het merk Sensory Lab. Met dat merk heeft Karen een podium voor wat ze het liefste doet en kan ze succesvol bouwen aan naamsbekendheid en een groeiende kring van cliënten.

Lees meer over onze werkwijze

Projectteam

Yvonne Mourits

#strategie #concept #projectcoördinatie

Marthy Mourits

#concept #identiteit #ontwerp #projectcoördinatie

Priscilla de Putter

#copywriting

Gitta Matthijssen

#fotografie

Carla van Loon

#developer #dewerkkamer