Merk toch
hoe sterk

Dring door tot de kern van je merk

Je hebt een onderneming opgezet en je product of dienst is op de markt. Gefeliciteerd. Je hebt een merk. Of toch niet…?

 

Een merk bouwen is meer dan simpelweg een naam plakken op een product of dienst. Een merk wordt gevormd in de hoofden en harten van je klanten. Zij bepalen wat ze van jouw merk vinden. Het enige wat jij daar aan kunt doen is ervoor zorgen dat je een oprecht merk bent. Ben er voor je klanten en neem hen serieus.

 

Daarom is het goed om te weten wat de kern van jouw merk is. Waar staat het voor? Voor wie is het bedoeld? En welke waarden horen daarbij? Om op deze (en meer) vragen een antwoord te krijgen houdt Brand Matters voor ieder traject een merksessie. Zo leren wij, en jij, jouw merk door en door kennen.

Van vraag naar vorm

Tijdens de merksessie(s) gaan we met jou en je team aan de slag. Zo’n sessie neemt gemiddeld een dagdeel in beslag. In die tijd proberen we tot de kern te komen van jullie merk. Wat is de kracht? Waar ligt de potentie? Waar wil je naartoe groeien? Hiermee versterk je je eigen band met het merk, en krijgen wij het gevoel en de informatie die we nodig hebben om het te voorzien van een krachtige visuele identiteit.

Ik wil ook een sterker merk

"Brand Matters ontwikkelde mijn idee├źn en plannen tot een merk met een gezicht."

Maykel Karremans
Denkfris
Bekijk de case van Denkfris

Duurzaam merk en relatie

Opleveren en klaar? Niet voor ons. Wij blijven betrokken bij de merken die wij bouwen, want een merk is nooit af. Wij groeien met je mee en blijven je adviseren en ondersteunen. Wil je volledig ontzorgd worden? Of hou je liever de touwtjes zelf in handen? Jij bepaalt.

 

“Met ruim 30 jaar ervaring in strategie, design en communicatie staan wij met een compact en betrokken team klaar om waarde toe te voegen aan je merk.”

Neem contact op