Loop vooruit 🏃🏼‍♂️🏃🏽‍♀️

Weet jij waar bij jouw klanten de pijn zit? Weet jij wat jouw klanten van je merk verwachten? Als je die vragen met ‘ja’ beantwoordt is de kans groot dat je een merk hebt wat anticipeert op jouw klanten. Met andere woorden: je loopt vooruit!

Vooruit lopen op wat je klanten willen betekent dat je ze goed moet kennen. Dat je weet waar ze mee bezig zijn, waar ze van wakker liggen en waar jij hen mee kunt helpen.

Het betekent ook dat je moet weten hoe ze de samenwerking met jou ervaren, en waar daar verbetering in mogelijk is. Dat kan wat ongemakkelijk zijn. Ze zullen de vinger op de zere plekken leggen. Maar het zal je meer inzicht geven in je klant, en wat ze van jouw merk verwachten.

Als je er op anticipeert, kun je je klant voor zijn en beter bedienen. Jullie relatie zal er alleen maar sterker van worden.

Heb je iets aan deze inspiratie? Of heb je een specifiek merkprobleem waar we een post aan kunnen wijden? DM ons.

#thebrandtherapybook #brand #therapy #finien #fabiangeyrhalter #loopvooruit #anticiperen #leren #geweldig #oprecht #interesse #inzicht #woensdagwijsheid #brandmatters #merkstrategie #ontwerp #resultaat #letsbuildyourbrand #merk #branding