Een merknaam naar succes

Een merknaam bedenken… simpel toch?

Je bent begonnen als ondernemer. Gefeliciteerd! Je hebt een geweldig product of waardevolle dienst die je aan de man wilt brengen. Je bent druk bezig met het oprichten van je merk of organisatie. Maar… hoe ga je dat noemen?

Namen bedenken is altijd lastig. Dat geldt voor alles. Maar zeker voor je merk is het een belangrijke factor. Een goede merknaam kan je kansen op succes behoorlijk vergroten.

Brand Matters denkt met je mee

Stel je voor: je zit in de auto en hoort op de radio een commercial over ‘hét lekkerste hondenvoer’. Aan het eind van de dag ben je de naam vergeten, maar Google je ‘het lekkerste hondenvoer’ word je onmiddellijk overspoeld door duizenden zoekresultaten. Dat kan gebeuren als je een te moeilijke, algemene of oninteressante merknaam hebt. Het is niet blijven hangen.

 

Het verzinnen van een sterke bedrijfs- of merknaam is belangrijk. Een goede naam is herkenbaar, blijft hangen en rolt makkelijk van je tong. Hij maakt duidelijk wat je te bieden hebt en draagt bij aan je uitstraling. Brand Matters biedt interactieve naamsessies, waarin we samen met jou en je team op zoek gaan naar een krachtige en herkenbare merknaam.

Ik wil ook een pakkende merknaam

Een merknaam maak je samen

Brand Matters denkt graag met je mee als het om een pakkende merknaam gaat. Dit is onderdeel van onze aanpak. We starten met een merksessie om elkaar eerst goed te leren kennen. Hierin bepalen we onder andere je merkwaarden, de positionering en nemen we je doelgroep onder de loep. Vervolgens plannen we een naamsessie in. Op een luchtige en creatieve manier activeren we iedereen om bij te dragen aan dit proces. Zo wordt je merknaam gedragen door je hele organisatie.

Neem contact op

"WE ZIJN MET BRAND MATTERS EEN MOOIE UITDAGING AANGEGAAN. HET RESULTAAT IS DAT WE NU MET EEN GOEDE NAAM STERK IN DE MARKT STAAN!"

Leander van Bellen
Fruitify Experts
Bekijk de case van Fruitify Experts

Duurzaam merk en relatie

Opleveren en klaar? Niet voor ons. Wij blijven betrokken bij de merken die wij bouwen, want een merk is nooit af. Wij groeien met je mee en blijven je adviseren en ondersteunen. Wil je volledig ontzorgd worden? Of hou je liever de touwtjes zelf in handen? Jij bepaalt.

 

“Met ruim 30 jaar ervaring in strategie, design en communicatie staan wij met een compact en betrokken team klaar om waarde toe te voegen aan je merk.”

Neem contact op

10 tips voor een sterker merk

Zo wordt jouw merk onweerstaanbaar

Wil je aan je merk werken, maar kom je er niet goed uit? Download onze “10 tips voor een sterker merk”. Hierin geven we je gratis advies over wat belangrijk is bij het opzetten of onderhouden van je merk.