Weet waar je merk voor staat

Strategie bepalen met een duidelijk doel

Als ondernemer wil je dat je merk van waarde is. Misschien wil je je klanten beter laten zien waar jouw merk voor staat. Een maatschappelijk probleem oplossen voor jongeren. Je klanten helpen bij hun communicatie naar hun doelgroep. Of bijdragen aan een duurzame wereld door recycling.

 

Maar hoe creëer je nu een merk van waarde?

Daar heb je een goede merkstrategie voor nodig. Als je weet wat je doel is, dan draagt dat bij aan een sterk en herkenbaar merk. Een merk wat blij je doelgroep blijft hangen. Een merk wat waarde toevoegt aan het dagelijks leven van jouw doelgroep.

Tijdens onze merksessie begeleiden we jou naar meer inzicht in je merk, en naar een passend en aansprekend merkverhaal. Brand Matters denkt graag met je mee.

Opvallen met een sterke merkstrategie

 

Je merkstrategie moet staan als een huis. Het is de route naar de positionering en de visuele uitstraling, of brand identity, van je merk. Je bepaalt hiermee alle keuzes die je maakt, en de middelen die je toepast. Of het nu gaat om campagnes, websites, social media of drukwerk. Alles staat in het teken van de waarde van jouw merk voor jouw klant.

 

Hoe bepalen we jouw merkstrategie? Dat achterhalen we tijdens onze merksessie.  We analyseren, identificeren en posisitioneren jouw merk. Zo komen we er achter wat jouw doel is en hoe we jouw doelgroep kunnen blijven boeien.

Ik wil ook een sterker merk

Maak het zichtbaar!

Als de merksessie achter de rug is en we de strategie scherp hebben staan zorgt Brand Matters voor de brand identity. We ontwerpen alles wat nodig is om jouw merk een eigen identiteit en krachtige uitstraling te geven. Dat start met hét uithangbord voor je merk: het logo. Daarna volgt alles wat nodig is om je merk in de markt te zetten. Van drukwerk tot social media en alles wat er tussen zit.

 

Samen naar een nieuwe brand identity?

Neem contact op

"Brand Matters ontwikkelde mijn ideeën en plannen tot een merk met een gezicht."

Maykel Karremans
Denkfris
Bekijk de case van Denkfris

Duurzaam merk en relatie

Opleveren en klaar? Niet voor ons. Wij blijven betrokken bij de merken die wij bouwen, want een merk is nooit af. Wij groeien met je mee en blijven je adviseren en ondersteunen. Wil je volledig ontzorgd worden? Of hou je liever de touwtjes zelf in handen? Jij bepaalt.

 

“Met ruim 30 jaar ervaring in strategie, design en communicatie staan wij met een compact en betrokken team klaar om waarde toe te voegen aan je merk.”

Neem contact op